آگهی پرفروش در انبارسنگ

چگونه آگهی پرفروش در انبارسنگ و اینستاگرام منتشر نماییم؟

آگهی پرفروش در انبارسنگ

 

چگونه آگهی پرفروش در انبارسنگ منتشر نماییم؟

 

هر آگهی در اپلیکیشن انبارسنگ از چند قسمت اصلی تشکیل شده است که هر کدام از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند:

 

1) عنوان آگهی

مهمترین قسمت در انتشار هر آگهی یا هر تبلیغ عنوان آگهی است

وقتی عنوان آگهی شما جذاب نباشد ممکن است مشتری به راحتی از کنار آگهی شما رد شود، بدون اینکه تحریک شود آگهی شما را ببیند.

 

عنوان آگهی در اصل:

  • مخاطب را دعوت می‌کند تا آگهی شما را ببیند
  • توضیحات و قیمت و تصاویر شما را بررسی نماید

 


پس در صورتی که عنوان شما جذاب نباشد شانس دیده شدن آگهی شما در میان آگهی ها و تبلیغات دیگر بسیار کم خواهد بود.


آگهی پرفروش در انبارسنگ

2) تصویر خوب و با کیفیت

 

با توجه به این که مشتریان سنگ اصولاً نیاز به دیدن تصاویر مختلف از سنگ مورد نظر دارند

به این نکات توجه داشته باشید:

  • از سنگ مورد نظر چند تصویر از زوایای مختلف قرار دهید
  • برای متقاعد شدن مشتری به خرید، از تصاویر اجرا شده آن سنگ نیز در آگهی استفاده نمایید
  • با توجه به این که اولین تصویر به عنوان کاور آگهی دیده می شود می توانید با نوشتن یک متن روی عکس اول جذابیت آگهی را بیشتر نمایید

 


این مسئله باعث می‌شود نرخ دیده شدن و باز شدن آگهی شما افزایش یابد


آگهی پرفروش در انبارسنگ

3) درج قیمت روی آگهی

  • با توجه به پلتفرم انبار سنگ که محل آگهی‌ های خرید و فروش است، مبنای کار بر پایه تبلیغ فروش محصول است، پس مشتری برای خرید باید قیمت محصول را بدانند

 

  • در اکثر موارد مشتری برای پیدا کردن سنگ مورد نظر خود، با رنج قیمتی که مد نظر دارد در قسمت سرچ، سنگ مورد نظر خود را در محدوده قیمتی که نیاز دارد سرچ می نماید.

 


درصورتی که آگهی شما قیمت نداشته باشد از این جستجوی مشتری بی بهره خواهد ماند


تحقیقات و بررسی‌های تیم انبار سنگ نشان می‌دهد:

  • آگهی‌هایی که دارای قیمت هستند و قیمت مناسبی را برای فروش پیشنهاد نموده اند فروش های بهتری را تجربه نموده اند.
  • مشتریان در فضای آنلاین بی حوصله و عجول هستند و می‌خواهند سریع به نتیجه دلخواه خود برسند.

 


به همین دلیل ساده شما بسیاری از مشتریان خود را از دست خواهید داد


اگر ترس این برای شما وجود دارد که قیمت ها ممکن است تغییر کند:

در توضیحات می توانید تاریخ اعتبار برای قیمت ها مشخص نمایید و هر موقع قیمت‌ ها تغییر کرد آگهی خود را ویرایش نمایید

 

آگهی پرفروش در انبارسنگ

4) توضیحات آگهی

در این مرحله فرض بر این است که مشتری در نگاه اول جذب آگهی ما شده است!

در این قسمت باید تلاش ما بر متقاعد کردن اولیه مشتری باشد و او را تشویق کنیم تا با ما تماس بگیرد.

با توجه به اینکه اصولا معاملات سنگ مبالغ قابل توجهی دارند، پس مقداری دور از ذهن به نظر می رسد که مشتری با دیدن یک آگهی ناقص از طرف ما، در همان نگاه اول تصمیم به خرید گرفته، خرید خود را نهایی نماید.

همین که بتوانیم با توضیحات خود اعتماد اولیه را در مشتری ایجاد نماییم و از او بخواهیم برای مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر یا تصاویر اضافی با ما تماس بگیرد، توانسته ایم از انبارسنگ نتیجه درستی بگیریم.

 


این که مشتری بعد از تماس با ما متقاعد شود و از ما خرید نماید، درصد زیادی از آن به اعتماد سازی و هنر فروشندگی ما بستگی دارد.


 

یادتان باشد هیچ مکر و حیله یا تکنیکی بالاتر از صداقت نیست. بهتر است بعد از تماس مشتری سعی کنید بهترین محصول را به او معرفی نمایید.

 

با توجه به اینکه تعداد زیادی از مخاطبان از قسمت سرچ سایت یا اپلیکیشن سنگ یا محصول مورد نظر خود را پیدا می نمایند.

 

چند نکته مهم که باید رعایت نمایید:

  • در کلمه ای که احساس می کنید مشتری یا مخاطب برای پیدا کردن سنگ شما در جستجو از آن استفاده می نماید، همان کلمه را به عنوان هشتگ، البته بدون علامت هشتگ در آگهی خود قرار دهید.

 

  • سعی کنید بقیه فیلدها را نیز تکمیل نمایید توصیه می کنیم یک متن مشخص و ثابت را که شامل شماره همراه فامیل اسم مجموعه و اسم سنگ است، به عنوان امضا زیر تمام آگهی ها منتشر نمایید.

 

  • برای هر آگهی شما می توانید لوکیشن آگهی را فعال نمایید تا مشتری اعتماد بیشتری به شما پیدا نموده و نهایتاً فروش بهتری را تجربه نمایید.

 

  • برای اینکه آگهی های شما هر چند روز یا هفته ای که نیاز دارید به روز شوند باید از قسمت ارتقای آگهی آنها را نردبان نمایید.

 

  • برای اینکه اگهی شما، بازدید بیشتری را تجربه نماید، می‌توانید از قسمت ارتقاء آگهی آن را ویژه نمایید.

 

  • وقتی آگهی شما برچسب ویژه داشته باشد، به واسطه تمایز ظاهری بین آگهی ها، بی اختیار توسط مخاطبان بیشتر دیده خواهد شد.

 

  • تمام آگهی های ویژه بالای صفحه اول سایت و در قسمت ویژه های اپلیکیشن به صورت مجزا نیز دسته بندی شده اند.

 

 


اگر نیاز به تبلیغات ویژه برای فروش بیشتر دارید می‌توانید از تبلیغات VIP انبار سنگ استفاده نمایید


تمام نکات مطرح شده برای انتشار یک آگهی پرفروش، با اندکی تغییر و تفاوت در اینستاگرام و دیگر پلتفرم ها نیز صادق است و رعایت این نکات می‌تواند باعث فروش بهتر شما در فضای آنلاین شود.

 

 

 

 

اشتراک گذاری

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *