توجه کردید چه اتفاقی افتاد ؟
بارها ممکن است به دلیل مشغله هایی که داریم حتی خود ما، فروشنده های خوبی را که می شناسیم فراموش کنیم.
این فراموشی احتمالا باعث میشود از فروشنده دیگری حتی با قیمت بالاتر و کیفیت پایین تری خرید کرده و در خرید خود ضرر کنیم.
تبلیغات یک جریان دائمی است، که مثل آب باید جاری باشد، چه بازار خوب باشد چه بازار در رکود
- از آنجایی که مشغله انسان امروزی بسیار زیاد است، سعی کنید جلوی دید مشتری باشید.
- به صورت دورهای با مشتریان خود در تماس باشید.
- گاهی با تلفن تماس بگیرید و حالشان را بپرسید.
- بعضی اوقات یک پیامک برایشان بفرستید.
- گاهی از طریق واتساپ به صورت مستقیم یا از طریق لیست انتشار، پیامی برایشان ارسال کنید.
- چیزی که بسیار مهم است و اکثر فروشنده ها از آن غافل هستند، استفاده از وضعیت واتساپ است.
وضعیت واتساپ یکی از ابزارهای موثر فروش، خصوصا فروش به همکاران است.
روال کار به صورت زیر است :
تبلیغ
جذب
تبدیل
نهایتاً فروش
بازخورد
فروش مجدد