
نظر خسرو زارعی در مورد برطرف کردن دغدغه های خریدار سنگ در گروه تلگرام خانه سایبری سنگ ایران
با سلام و احترام
مشتری نهایی دنبال خرید سنگ نیست
دنبال این هست، در قبال پولی که میدهد
پروژه اش را زیباتر ببینید.
به عبارتی مشتری به نتیجه نهایی و منفعتی که از خرید خود میبرد، فکر میکند
فاصله خرید سنگ تا زیبا شدن پروژه
چالش های خاص خود را دارد.
اکیپ های حرفه ای و کار آزموده
این چالش ها را میتوانند برطرف کنند.
حل کردن این چالش ( حمل و اجرای سنگ)
موضوع خرید سنگ را برای مشتری راحت تر خواهد کرد.
تمام فروشنده گان حرفه ای همیشه در حال سهل کردن پروسه خرید برای مشتری خود هستند.
ما برای خرید و اجرای راحتتر مشتری چه کرده ایم؟
کدام بار استرس را از روی مشتری برداشته ایم؟
غیر از شرایط پرداخت کدام انعطاف را برای مشتری خرج کرده ایم؟
کدام تضمین را به مشتری داده ایم؟
آیا بهداشت در خرید و فروش سنگ را فراهم کرده ایم؟
و ....
استحضار دارید برخی از عزیزانی که در فروش سنگ بریده به پروژه پیشرو هستند، به نحوی یا خود مشتری این چالش اجرا را برطرف کرده یا فروشنده به او کمک کرده است.
بهتر است در مورد چالش هایی که در خانه مطرح میشود مسائل به جای این که به حاشیه رانده شوند برای نتیجه گیری موضوع ، در متن باقی بمانند.
وقتی تقاضا بیشتر از عرضه باشد حرج و مرج و گرانی بیداد میکند
تقاضا برای اکیپ حرفه ای بیشتر از عرضه است.
آموزش یکی از راهکارهاست
انعقاد قرارداد اصولی بین فروشنده سنگ و اکیپ اجرا با دریافت ضمانت از مجری و معرفی او به پروژه شاید یکی از راهکارها باشد و میتوان این مساله را جزو " خدمات پس از فروش" مجموعه در نظر گرفت .
بعد به جای تبلیغ برای فروش سنگ
میتوانیم روی اجرا شده پروژه با مشتری بحث کنیم و تمرکز اصلی مشتری را از خرید سنگ معطوف به اجرای سنگ کنیم.
ارادتمند شما
خسرو زارعی
نظرات شما میتواند راه را هموارتر کند