چگونه نمایی اصولی اجرا کنیم که از دیدن آن لذت ببریم؟

چگونه نمایی اجرا کنیم که از دیدن آن لذت ببریم؟

 

سنگ تراورتن نمای کلاسیک

 

خیلی وقت‌ها مشتریان سنگ تراورتن دقیقاً نمی‌دانند چه سنگی نمای آنها را زیبا خواهد کرد. ممکن است شماهم دیده باشید ، یا شاید خودتان هم ، موقع خرید سنگ ، واقعاً نمی‌دانید چه سنگی باید در نما اجرا کنید که از دیدن آن لذت ببرید. یک سری از مسائل، مربوط به نکات فنی و مهندسی سنگ است ، که در مقاله زیر می‌توانید آنها را بررسی کنید.

 

در مقاله‌ای دیگر راجع: یازده اشتباه رایج در زمان خرید سنگ تراورتن توضیح داده‌ایم


 

مشتریان زیادی، وقتی می‌خواهند نمای سفید کار کنند، فقط دنبال سنگ تراورتن عباس‌آباد هستند، بدون اینکه نکات زیر را رعایت کنند، تا بعد از اجرا بتوانند از نمای خود لذت ببرند:

1- کنترل سورت بندی سنگ

 

اگر سنگ خریداری شده ، سورت‌بندی درستی نداشته باشد یا قد و پای آن کوتاه باشد بعد از اجرای نما از دیدن آن لذت نخواهید برد .

* مهمترین نکته برای زیبایی سنگ‌ در نما بحث سورت‌بندی و یکدست بودن طرح و نقش سنگ‌درنمااست .*

2- رنگ سنگ

 

اولویت بعدی رنگ سنگ است. عموماً در سنگ‌های تراورتن هرچقدر تم رنگی سنگ روشن‌تر باشد نمای ساختمان هم زیباتر و هم با ارزش‌تر خواهد شد. ‏ در این حالت اگر یک سنگ تراورتن سفید با هاله و شال های رنگی باشد ، نمای اجرا شده با آن ، احتمالا به زیبایی یک سنگ تراورتن کرم با سورت یک دست نخواهد بود . پس برای اینکه بتوانید از نمای ساختمان خود بعد از اجرا لذت ببرید ، علاوه بر اینکه باید نکات فنی و اشتباهات رایج موقع خرید سنگ تراورتن را در نظر بگیرید، مهمترین چیز ، بحث سورت‌بندی سنگ تراورتن است که باید مد نظر قرار دهید.

 

خرید سنگ نما رومی

 

تازه ترین مطالب: ۱۲ سوال که باید موقع خرید سنگ تراورتن از فروشنده بپرسید


 

جالب‌تر اینکه ممکن است فکر کنید سورت بندی موقع خرید قابل کنترل است درصورتی که اشتباه می‌کنید ، سورت‌بندی سنگ تراورتن در زمان بارگیری  حتما باید کنترل شود . شاید بیش از هشتاد درصد مشتریان این مساله را رعایت نمی‌کنند و عموما سنگی که انتظار دارند در نمای آنها اجرا نخواهد شد و از نمای ساختمان خود لذت نخواهند برد .

*** تیم انبار سنگ این خدمات را با کیفیت خیلی بالایی برای مشتریان خود انجام می‌دهد***

 

این مطلب را قبل از خرید سنگ تراورتن بخوانید: در زمان خرید سنگ تراورتن به 9 نکته در حین بارگیری توجه کنید 


 

درخواست مشاوره

نام خانوادگی(Required)

اشتراک گذاری

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *