در بخش تولید محتوا برای صنعت سنگ ساختمانی، محتوایی بهترین است که به دغدغه های مشتری بپردازد و سوالاتی که در ذهن او وجود دارد را پاسخگو باشد.
مخاطب در اینستاگرام به دنبال دریافت کل محتوا از صفر تا صد نیست.
- محتواهای اینستاگرام اصطلاحا میکروکانتنت هایی هستند؛ که در حداقل زمان با کیفیت ترین مطلب را به مخاطب انتقال دهند.
- لزوما همه ی محتوا ها در بخش تولید محتوا برای صنعت ساختمانی، قرار نیست حاوی اطلاعات آموزشی یا معرفی محصول باشد.
یک نکته که خیلی مواقع ممکن است مورد غفلت واقع شود، شناخت مخاطب است.
شما حتما باید برای پیج خود مشخص نمائید که قرار است برای کدام مخاطب محتوا تولید نمائید.
محتوا در اینستاگرام انواع مختلفی دارد که ما برای انتشار محتوا در پیج خود که مرتبط با صنعت سنگ است؛ میتوانیم از همه یا بخشی از ایده هایی که در ادامه آورده میشود استفاده نمائیم.
شناخت محتوا به شما نقشه ی راهی میدهد تا بتوانید در مسیر درست قدم بردارید.
چقدر از خوندن این مقاله لذت بردم ممنون از تیم خوب انبارسنگ .
یه سوال داشتم آیا شما دوره آموزشی هم برگزار میکنید؟