نمایشگاه سنگ اسلب

12 اصل فروش سنگ اسلب در نمایشگاه سنگ

12 اصل فروش سنگ اسلب در نمایشگاه سنگ چیست؟

هنگام ارائه اسلب سنگهای ساختمانی در یک نمایشگاه یا شوروم سنگ، ایجاد یک نمایش جذاب و آموزنده که ویژگی های منحصر به فرد محصولات شما را به نمایش می گذارد، ضروری است.

 

نمایشگاه سنگ اسلب

 

در اینجا چند نکته برای در نظر گرفتن وجود دارد:

 

1- با یک مقدمه شروع کنید
با معرفی شرکت خود و ارائه اطلاعات پس زمینه در مورد محصولات خود، مانند محل تهیه آنها یا معدن مربوطه شروع کنید . وقتی داستان محصول خود را به مشتریان میگویید ، دساتان ها در ذهن ها باقی میمانند و هم وجه تمایزی بین شما و رقبایتان ایجاد میشود و هم برند شما در ذهن مشتریان ماندگاد تر می شود . البته نیاز نیست خیلی از مطالب مورد نیاز برای عنوان کردن با زبان به مشتری گفته شود . گاهی ایجاد یک گالری یا محتوای بصری یا متنی میتواند این مطالب را به مشتری منتقل کند .

 

2- مزایا را برجسته کنید
بر مزایای استفاده از سنگ های خود مانند دوام، استحکام و … آنها تأکید کنید. در اصل مزایا منفعتی هستند که برای مشتری مهم هستند . هر مطلبی که ما برای مشتری مطرح میکنیم ، مشتری در ذهن خود میگوید برای من چه سود و منفعتی دارد . پس بهتر است توضیحات ما جواب این سوال مهم در ذهن مشتری باشد .

 

3- نمایش نمونه‌هایی از سنگهای اجرا شده شما در پروژه ها
تصاویر یا نمونه‌های فیزیکی ساختمان‌ها یا سازه‌هایی را که از سنگ های شما برای نشان دادن کاربرد بالقوه‌شان در پروژه‌های ساختمانی مختلف استفاده کرده‌اند، نمایش دهید. هر چقدر تصاویر اجرا شده بیشتری از سنگهای مورد نظر به مشتریان خود نشان دهید ، قدرت تصمیم گیری مشتری را در زمان خرید بیشتر خواهید کرد .

 

نمایشگاه سنگ اسلب

مقاله بازاریابی الکترونیکی در صنعت سنگ ایران را از دست ندهید.

4- ارائه مشخصات فنی
آماده ارائه مشخصات فنی سنگ های خود ، از جمله اندازه، ضخامت، وزن ، مقاومت در برابر شرایط مختلف، نور ، هوا ، لکه و … باشید .

 

5- گزینه‌های سفارشی‌سازی را پیشنهاد دهید
اگر اسلب‌های شما قابل سفارشی‌سازی هستند، نمونه‌هایی از کارهایی که میتوانید به سفارش مشتری انجام دهید و الگوهای مختلف موجود را به مشتریان خود ارائه دهید.

 

6- بحث در مورد قیمت و در دسترس بودن
در مورد قیمت گذاری و در دسترس بودن محصولات خود، از جمله هرگونه گزینه تحویل یا ارسال، شفاف باشید. مشتریان را تشویق کنید تا در مورد محصولات شما سؤال بپرسند و در گفتگو شرکت کنند. این به شما کمک می کند تا نیازهای آنها را بهتر و دقیق تر درک کنید و راه حل های متناسب با نیازهای خاص آنها ارائه دهید .

 

7- موجودی را بر اساس نوع سنگ دسته بندی کنید
انواع سنگ های مشابه را با هم گروه بندی کنید تا مشتریان بتوانند به راحتی آنها را مقایسه و سنگ مورد نظرشان را انتخاب کنند. این می تواند شامل طبقه بندی بر اساس گرانیت، مرمر، کوارتز و انواع دیگر سنگ هایی باشد که شما ارائه می کنید. همچنین می‌توانید بر اساس ویژگی‌های منحصربه‌فرد مانند رنگ‌بندی یا تنوع رنگ، زیرمجموعه‌هایی را در هر نوع ایجاد کنید.

 

8- سازماندهی بر اساس رنگ و الگو
در هر نوع سنگ، بر اساس رنگ و طرح سازماندهی کنید تا به مشتریان کمک کنید آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند.

 

 

نمایشگاه سنگ اسلب

 

9- ایجاد نمایشگر
از تابلوها یا نمایشگرهای نمونه برای نمایش تک تک اسلب ها و ویژگی های منحصر به فرد آنها استفاده کنید. این می تواند به مشتریان کمک کند تا تصور کنند که سنگ هنگام نصب چگونه به نظر می رسد.

 

10- نمایش نصب های تمام شده
پروژه های تکمیل شده را با استفاده از سنگ های اسلبی که ارائه می دهید به نمایش بگذارید. این می تواند به الهام بخشیدن به مشتریان کمک کند و به آنها برای پروژه های خود ایده بدهد.

 

11- همه چیز را برچسب بزنید
مطمئن شوید که هر اسلب به وضوح با نوع، رنگ، اندازه و قیمت آن برچسب گذاری شده است. این اطلاعات باید به راحتی قابل مشاهده و در دسترس مشتریان باشد. برای این کار میتوانید از یک کیو آر کد استفاد کنید و مشتری را توسط موبایلش به سایت خود هدایت کنید و اطلاعات تکمیلی و عکس های اجرا شده را در اختیار او قرار دهید .

 

12- فضا را تمیز و منظم نگه دارید
به طور مرتب انبار را تمیز و سازماندهی کنید تا فضایی حرفه ای و جذاب برای مشتریان حفظ شود. این شامل جارو کردن گرد و غبار و زباله، پاک کردن اسلب ها و سازماندهی چیدمان آنها و استفاده از گل های زیبا در نمایشگاه است . از آنجایی که سنگهای اسلب حس لوکس بودن را به مشتری منتقل میکنند ، فضای نمایش هم باید این حس را به مشتریان منتقل کند .

 

در ادامه مقاله 25 استراتژی فروش سنگ در دوران رکود را مطالعه کنید

 

نمایشگاه سنگ اسلب

 

با دنبال کردن این 12 مرحله، می توانید یک انبار سنگ اسلب کارآمد و از نظر بصری جذاب ایجاد کنید که یافتن آنچه را که مشتریانتان به دنبال آن هستند و در ذهن خود دغدغه آن را دارند برای مشتریان آسان و برطرف کند .

و در آخر پیشنهاد میشود مقاله: تهاتر سنگ با ساختمان و ویلا در تهران و شمال را مطالعه کنید.

اشتراک گذاری

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *