سنگ اسلب مرمر صورتی

بررسی 0 تا 100 سنگ اسلب مرمر صورتی

سنگ اسلب مرمر صورتی

 

سنگ اسلب مرمر صورتی

 

سنگ اسلب مرمر صورتی؛ کمیاب و خاص‌پسند

اگر پروژه ای خاص و لاکچری دارید و سنگی خاص برای پروژه خود نیاز دارید ، سنگ اسلب مرمر صورتی یکی از بهترین و زیباترین سنگ‌های ساختمانی است که از آن در ساختمان‌های بسیار لوکس استفاده می‌شود.

سنگ اسلب مرمر صورتی به ساختمان شما جلوه‌ای لوکس می‌دهد.

دوام بالا، عدم وجود ناخالصی، ظاهر لوکس و حالت شیشه‌ای زیبا ، تنها برخی از جذابیت‌های سنگ اسلب مرمر صورتی هستند. رنگ صورتی این سنگ، آن را به گزینه‌ای فوق‌العاده برای تزئین دکوراسیون محیط‌های داخلی و خارجی ساختمان تبدیل می‌کند. چرا که رنگ صورتی نماد امید، مهربانی، عشق و آرامش است. تصور کنید در لابی ساختمانی لوکس نشسته‌اید که از این سنگ در ساخت دیوارهای آن استفاده شده است. فضایی مجلل و خاص که در عین حال آرامش خاصی دارد.

 

سنگ اسلب مرمر صورتی

برای خرید و استعلام قیمت سنگ مرمر صورتی اینجا کلیک کنید. 

مزایا و معایب سنگ مرمر صورتی

سنگ اسلب مرمر صور‌تی جزو سنگ‌های دگرگونی است. چرا که این سنگ آهکی تحت فشار و دمای بسیار بالا شکل گرفته و به همین خاطر دوام بالایی دارد. سنگ اونیکس صورتی بیشتر در معادن کردستان ایران و بخش‌هایی از کشور افغانستان استخراج می‌شود و به همین خاطر، یکی از سنگ‌های ساختمانی بسیار کمیاب است. به‌طور کلی نمی‌توان عیبی را برای این سنگ زیبا در نظر گرفت. چرا که هیچ‌گونه ناخالصی در این سنگ وجود ندارد و برای استفاده در محیط‌های داخلی گزینه‌ای مناسب به‌شمار می‌آید. از طرف دیگر، سنگ اسلب مرمر صورتی مزایای بسیار زیادی دارد.

 

برخی از مزایای این سنگ عبارت‌اند از:

  • ساب‌پذیری بی‌نظیر
  • سطح شفاف که باعث عبور نور می‌شود تا جلوه‌ای خاص داشته باشد
  • کم‌ترین جذب آب
  • سطح درخشنده چشم‌نواز
  • مناسب برای استفاده در فضاهای داخلی و نورپردازی از پشت سنگ

ویژگی‌ها و مشخصات ظاهری مرمر صورتی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ظاهری سنگ اسلب مرمر صورتی، شیشه‌ای بودن آن است. درواقع پشت این سنگ کاملا آشکار است و شما می‌توانید عبور نور را از این سنگ مشاهده کنید. باید اشاره کرد که برخی مواقع ، برای افزایش زیبایی، در هنگام ساخت این نوع سنگ‌ها، در کنار اپوکسی، از کمی رنگ صورتی نیز استفاده می‌شود تا رنگ آن جلوه‌ای زیباتر داشته باشد. برخی از مشخصات و ویژگی‌های این سنگ را بررسی می‌کنیم.

ابعاد سنگ

بسته به نوع سنگ اسلب مرمر صور‌تی مورد نظر شما، این سنگ‌ها در ابعاد مختلفی تولید می‌شوند اما عموما شما می‌توانید این سنگ را در طول 2 متر الی بیشتر و با عرض حداقل 120 سانتی‌متر خریداری کنید. ضخامت این نوع سنگ نیز می‌تواند بین 2 الی 3 سانتی‌متر بسته به سفارش مشتری تغییر کند.

انواع روش‌های فرآوری

به‌طور کلی تمام سنگ‌های مرمر آهکی در لایه‌های زیرین زمین تحت فشار و دمای شدید شکل می‌گیرند. در فرایند ساخت این نوع سنگ‌ها نیز در ابتدا بعد از قطعه‌قطعه کردن و برش، لایه‌ای از اپوکسی در پشت سنگ اعمال می‌شود تا استحکام و دوام بیشتری داشته باشد. در سنگ اسلب مرمر صو‌رتی، در کنار اپوکسی سنگ، کمی رنگ صو‌رتی برای تزریق رنگ نیز استفاده می‌شود.

سورت‌های سنگ اسلب اونیکس صورتی

با توجه به کیفیت بی‌نظیر سنگ اسلب مرمر صور‌تی، این نوع سنگ به صورت کلی  دارای دو سورت کاملا پاک و بدون خط و سورت دوم خط دار است و جزو سنگ‌های باکیفیت دسته‌بندی می‌شود.

استفاده از سنگ اسلب مرمر صورتی در چه پروژه‌هایی توصیه می‌شود؟

تفاوتی ندارد که قصد ساخت یک ساختمان مسکونی لوکس را دارید و یا می‌خواهید یک ساختمان اداری مجلل بسازید، در هر صورت سنگ اسلب مرمر صورتی بهترین و خاص‌ترین سنگ ساختمانی برای شما است. به‌طور کلی از این سنگ می‌توان در قسمت‌های مختلف ساختمان استفاده کرد که عبارت‌اند از:

  • فضای داخلی ساختمان مانند لابی، راه‌پله، و …
  • سنگ‌فرش قسمت‌های خاص ساختمان مانند اتاق پذیرایی و اتاق مستر
  • دیوار و کف آسانسورهای لوکس
  • محیط آشپزخانه
  • دیوار پشت تلویزیون در ترکیب با المان‌های دیگر برای ایجاد تضاد رنگی
  • کانتر ورودی ساختمان
  • سرویس‌های بهداشتی و حمام‌های مجلل

 

سنگ اسلب مرمر صورتی

برای بررسی و خرید لوکس ترین اسلب های خارجی موجود در بازار کلیک کنید

 

سنگ اسلب مرمر صورتی با دیگر سنگ‌ها چه تفاوت‌هایی دارد؟

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های سنگ اسلب مرمر صورتی با دیگر سنگ‌های ساختمانی، ناخالصی بسیار پایین آن از نظر شیمیایی است که در طرح و نقش آن نیز مشخص  است . وقتی یک سنگ مرمر ناخالصی شیمیایی ندارد نور به راحتی از آن عبور مینماید . عموما قسمت هایی در سنگ مرمر که نور از آن عبور نمیکند از نظر شیمیایی خلوص بالایی ندارد و اصطلاحا مرمر پاکی نیست . وقتی یک مرمر پاک نباشد قیمت ان نسبت به یک مرمر پاک پایین تر است . رنگ صورتی این سنگ در هیچ سنگ ساختمانی دیگری دیده نمی‌شود که آن را به گزینه‌ای بسیار خاص تبدیل می‌کند. از طرف دیگر، این نوع سنگ بسیار کمیاب است و جلوه‌ای بسیار متمایز به ساختمان شما می‌دهد.

شرایط نگهداری از سنگ مرمر صورتی چیست؟

با توجه به این که سنگ اسلب مرمر صورتی جزو سنگ‌های آهکی است، نمی‌توان از آن در برخی محیط‌ها استفاده کرد. برای مثال در محیط‌هایی مانند سرویس بهداشتی و حمام، استفاده از این سنگ تنها در دیوارها پیشنهاد می‌شود. چرا که حساسیت بالایی نسبت به مواد اسیدی و شوینده‌ها دارد. برای شست‌وشوی این سنگ‌ها نیز نباید از مواد اسیدی و شوینده‌ استفاده کرد.

پارامترهای موثر بر قیمت سنگ اسلب مرمر صورتی کدام‌اند؟

از جمله پارامترهایی که بر قیمت سنگ اسلب مرمر صورتی تاثیر می‌گذارد، خلوص (پاک بودن)، ابعاد، سورت، غلظت رنگ، روش برش و تولید و کارخانه تولیدکننده هستند. با این حال شما می‌توانید این سنگ بسیار مجلل و کمیاب را با بهترین قیمت بازار از مجموعه انبار سنگ خریداری کنید.

سنگ اسلب مرمر صورتی

بررسی و خرید سنگ اسلب گرانیت مشکی ماگما گلد محصولی از کشور برزیل

 

سوالات متداول

سنگ اسلب مرمر صور‌تی برای چه پروژه‌هایی مناسب است؟

شما می‌توانید از این سنگ در تمام پروژه‌های ساختمانی، مسکونی ، اداری ، تجاری ، هتل ها و مراکز درمانی و آموزشی و تفریحی و … بدون هیچ‌گونه محدودیت استفاده کنید.

آیا نگهداری از سنگ اسلب مرمر صور‌تی آسان است؟

نهگداری از سنگ اسلب مرمر صورتی کار راحتی است . شما برای نگهداری از این سنگ ، کار آسانی دارید و تنها کافی است ، از شوینده‌های اسیدی  برای شست‌وشوی آن استفاده نکنید. بهتر است با آب ولرم و پارچه نرم سنگ را تمیزکرده وبشویید. در ضورتی که خواستید از شوینده غیر اسیدی استفاده و به کیفیت آن شک داشتید ، بهتر است از آن در یک قسمت کوچک روی سنگ استفاده کنید . در صورتی که بعد از استفاده آسیبی به سنگ وارد نشد برای تمیز کردن کل سنگ از آن استفاده نمایید.

در هنگام خرید سنگ اسلب مرمر صو‌رتی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

سورت‌بندی، ابعاد، کیفیت برش، ناخالصی و غلظت رنگ از مهم‌ترین پارامترهایی هستند که در هنگام خرید سنگ اسلب مرمر صور‌تی باید به آن‌ها توجه کرد.

با توجه به این که سنگ مرمر صورتی سنگی بسیار گران قیمت و لوکس است ، هر گونه اشتباهی که به واسطه عدم آگاهی توسط شما ، اتفاق بیفتد ممکن است به شما خسارت مالی وارد شود.

شما میتوانید برای خرید سنگ یا مشاوره قبل از خرید با تیم فروش انبارسنگ مشورت نمایید تا از خرید خود رضایت داشته باشید .

برای خرید سنگ مرمر صورتی اینجا کلیک کنید.

 

اشتراک گذاری

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *